czwartek, 3 stycznia 2013

Ryba po węgiersku

Bardzo smaczna i mało pracochłonna potrawa. Dobry zamiennik dla wymęczonej ryby po grecku. Czytając listę składników, wyobrażałam sobie zupełnie inny smak. Może mam za małą wyobraźnię kulinarną? Ale wyszło dużo lepiej niż przypuszczałam.

Od kiedy znalazłam ten przepis, robię go regularnie i niech to będzie najlepsza rekomendacja:)


RYBA PO WĘGIERSKU


2 papryki
2 duże cebule
2 ogórki kiszone
2 szklanki wody
1/2 szklanki oleju
6 łyżek octu
2 łyżeczki soli
3 łyżki cukru
3 łyżki przecieru pomidorowego
3 łyżki ketchupu
filety rybne
Rybę usmażyć w panierce z  jajka i mąki.Pozostałe składniki pokroić w kostkę , dodać przyprawy i gotować 1/2 godziny.W naczyniu układać warstwowo rybę i sos. Odstawić do lodówki na kilka godzin, najlepiej na całą noc.

3 komentarze:

  1. ryba po węgiersku? a ja lubię rybkę po grecku :p choć z miłą checią spróbuję nowości
    PS: Apetycznie tu u ciebie :)
    :)
    pozdrawiam,
    Szana!

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie, ja też znam tylko rybę po grecku :) Węgierska wersja będzie miłą odmianą :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę podać wagę filetów rybnych do w/w przepisu ryby po węgiersku.Pozdrawiam

      Usuń